Козлова
Олена Сергіївна
Посада: керівник музичний.
Місце
роботи:
заклад дошкільної освіти №11
«Березка» (м. Лозова Харківської області).
Освіта: вища,
ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», 2015 р.
Стаж
роботи:
19 років.
Міщенко
Ірина Михайлівна
Посада:
керівник музичний.
Місце
роботи:
заклад дошкільної освіти №42
«Золотий півник» (м. Покровськ Донецької
області).
Стаж
педагогічної роботи:
19 років.
Освіта:
повна вища,
Київський ДІК.
Кваліфікаційна
категорія:
вища.
Рік
атестації:
2015-2016.
Костєва
Олена Олександрівна
Посада:
керівник музичний.
Місце
роботи:
заклад дошкільної освіти №15
«Малятко» (м. Білицьке
Донецької області).
Стаж
педагогічної роботи: 23 роки.
Освіта:
повна вища,
Луганський педагогічний інститут (1993).
Кваліфікаційна
категорія:
спеціаліст І
категорії.
Рік атестації: 2016.
Угровата
Вікторія Іванівна
Посада:
керівник музичний.
Місце роботи:
заклад дошкільної освіти №51
«Голубок» (м. Краматорськ
Донецької
області).
Стаж
педагогічної роботи: 21 рік.
Освіта:
повна вища,
Сумський державний педагогічний інститут (1995
р.).
Кваліфікаційна
категорія:
спеціаліст вищої
категорії.
Рік атестації: 2010.
Коло
наукових інтересів:
Здоровʼязбережувальні технології
у музичному розвитку дошкільників.
Авторська збірка мелодекламацій «Мрію тільки про добро я ...»
Бронікова Наталія Борисівна
Посада: керівник музичний.
Місце роботи: заклад дошкільної освіти №31 «Мир» (м. Костянтинівка Донецької області).
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.
Формування національно-патріотичної свідомості дошкільників засобами слухання української народної та класичної музики
Стрілецька Ганна Михайлівна
Посада: керівник музичний.
Місце роботи: заклад дошкільної освіти №3 «Ромашка» (м. Слов’янськ Донецької області).
Гагуліна
Анжеліка
Володимирівна
Посада: керівник музичний.
Місце роботи:
заклад дошкільної освіти №60
«Журавушка» (м.
Краматорськ Донецької області).
Стаж
педагогічної роботи: 20 років.
Освіта: вища, Луганський НУ імені Т. Шевченка.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії.
Особливості розвитку емоційної сфери гіперактивних дітей
Немає коментарів:
Дописати коментар